Kajakudvalg

Kajakudvalget består af 3-4 medlemmer. Kajakudvalgets formål er at arrangere aktiviteter, som fremmer det sociale liv i Solbjerg Søsports kajakafdeling. For at kunne deltage i aktiviteterne, skal du have betalt kontingent.

Sæson 2024

Roaftener onsdage - der er fælles roture på onsdage. Alle medlemmer af kajakafdelingen i sæson 2024 kan deltage. Der er plads til alle, så hvis du har lyst til at ro med andre og få frisk luft og vandsprøjt i håret, så mød op på onsdage - hold øje med opslag i kajakafdelingens Facebook-gruppe. Velmødt!

Fælles sommerfest med de andre afdelinger i Søsporten - dato og nærmere info følger efter standerhejsning.

Fælles rotur  - dato og nærmere info følger på kajakafdelingens Facebook-gruppe.

Lørdag den 7. december - Julefrokost i SportsCaféen i Solbjerghallen - nærmere info følger på kajakafdelingens Facebook-gruppe.

Malene Meldahl Suckdorff

Tlf. 28729802