Stand Up Paddle

SUP - Stand Up Paddle

SUP - er en nyopstartet afdeling under Solbjerg Søsport, hvor du som medlem selv kan være med til at skabe indhold og aktiviteter for afdelingen

Som medlem af Søsportens SUP-afdeling,  Solbjerg Vinterbadeklub eller en af Søsportens øvrige afdelinger kan du i sæson 2023-2024 frit benytte foreningens boards og svømmevest, eller du kan benytte dit eget board. Våddragt og evt. neopren-sko skal du selv medbringe.

BEMÆRK - før du må gøre brug af Søsportens udstyr kræves instruktion til SUP

*** Sæsonstart - medio maj 2024 ***

Tilmelding og Kontingent:  se Holdtilmelding

Kontakt: Ulla Timmermann, tlf. 29683707 - ullatimmermann@gmail.com

Instruktør-team: Bente, Christina, Marianne, Martin og Ulla

Som medlem af SUP-afdelingen*  får du bl.a. adgang til:

Hvis du som privat person vil sætte ud fra Solbjerg Søsports bro med dit eget board, er du velkommen til det uden at være medlem.

Men som det gælder for alle andre, der færdes ved Søsporten, så viser du også hensyn overfor Søsportens aktive medlemmer, der dyrker deres sport og du giver gerne en hånd med og holder området pænt, rent og rydeligt.

Frivillige ildsjæle søges

Solbjerg Søsport er medlem af Surf & SUP Danmark som bl.a. tilbyder uddannelse og deltagelse i arrangementer og events for foreningens medlemmer til rabat-pris (kontakt Ulla Timmermann for rabat-koder)

Bemærk - det er ikke muligt at opbevare private SUP-boards i Søsporten.